reklama

len tak..pre radost :)

Smútok hladí spomienky Slzy hladia líca Do vody hádžem  kamienky Na dych mi nestačia pľúca

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Smútok hladí spomienky

Slzy hladia líca

Do vody hádžem kamienky

Na dych mi nestačia pľúca

Neviem ti povedať nie

Nikdy neodolám

Slza sa po líci rinie

Už nikdy ti nezavolám

Mali sme svoj malý život

Iba my dvaja

Nechápem prečo mi je clivo

Z kuchyne vonia káva

Som sladká ako med

Ďalej to takto nejde

Vrátiť čas nejde späť

Vraj si to dávno vedel

Milujem keď mlčíš-

Vtedy sú slová zbytočné

Vždy ma tým nezlomne zlomíš

Nehovor mi, že nie

Už vidno svetlá polnočné

Prišli sme o seba navzájom

Zabili nám dušu

5000 stojí prenájom

Myslia si, že to môžu

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neboj sa ma opustiť

Veď mám predsa seba

Toto jediné nám ku šťastiu bolo treba

Poďme spolu hýbať svetom

Krásu dávať lúčnym kvetom

Melódie jesenné

Trhať trávu, hľadať leto

Či ho spolu nájdeme

Vánok vniesol do mňa život

Som mu vďačná

Ako studňa lačná

Hľadám vodu

Prídem o šaty

Tým vánkom si bol ty

Zobrali nám miesto na život

Nevieme kam by sme šli

Vyzeralo to dosť hrozivo

Mám nápad:

Môžme sa do seba skryť

Sisa Kováčiková

Sisa Kováčiková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

:::... hoRy. pRiaTEliA. SvEt. VseLiCO. sKaUTinG.GiTaRA. LuKa nAd sTrbou. MuCHoTraVky. sLoBOda. aNevIEmcOeSTe. hLaVNeSuSMevom. NeCHBudEMKtoKolVEkAkDekolvek...:::: Zoznam autorových rubrík:  skautingSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu